3.9.10

New illustrations for Vogue.fr's horoscope














20 commentaires:

Jantine a dit…

Wow, this is brilliant!

alexx a dit…

These are beautiful!

Which are which?

x.

karolyn a dit…

Thanks!
Alexx> In a few days they will be on vogue's website, it's written there...

STEFANIE a dit…

wow! great job :)!

jessica wu a dit…

i do not know how on earth anyone can draw as PERFECT as you. they're all flawless, beautiful.. so gorgeous.
you are truly gifted

xx

karolyn a dit…

Thank you stephanie & jessica!!!

Hélène a dit…

C'est vraiment magnifique j'adore ton style !
JE passe tous les jours et j'espère encore voir plein de belles et nouvelles choses !
Ce sera publié quand ????

Hélène a dit…

C'est vraiment magnifique j'adore ton style !
JE passe tous les jours et j'espère encore voir plein de belles et nouvelles choses !
Ce sera publié quand ????

Merci !

http://www.helenecayre.com/

karolyn a dit…

merci Hélène.
Normalement aujourd'hui, avec une nouvelle version du site!

Hélène a dit…

Merci pour la réponse mais ce sont encore tes chaussures en ligne ^^
J'irais revoir demain ! Mais
je suis fan !
Je t'envie :)
C'est vraiment très beau ce que tu fais et surtout très énergique !

http://www.helenecayre.com/

karolyn a dit…

oui normalement ce soir ou demain... un peu de retard!

PUNKIE a dit…

my god... this draws are supreme!

Agnes Kennedy-Spencer a dit…

OMG 0_0 TROP BEAUX!!!!

Karen a dit…

Wow. May I know what colour pencils you use? :o

karolyn a dit…

Hello Karen
Actually I use ink on these illustrations, not pencils.

Karen a dit…

Oh I see. What brand do you prefer?

karolyn a dit…

ahah. probably Margiela & Comme des Garçons.

Karen a dit…

Lol. I was wondering the brand of media you used. Great drawings. :)

karolyn a dit…

Oh. I think it is french : Ecoline

Karen a dit…

Oh. I love the way you drew their hair. Pretty!